zetjot zetjot
314
BLOG

Wór pokutny i do Canossy

zetjot zetjot Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Czy zauważyliście Państwo jakie były najbardziej popularne słowa i zwroty używane przez ludzi z poprzedniej ekipy ?


“Wszyscy wiedzieli”. Równie popularny był też zwrot “nie wiedziałem/am”. Indagowani, jedni twierdzili, że wszyscy wiedzieli, inni utrzymywali: nie wiedziałem.


Jak pogodzić jedno z drugim trzeba mieć kompetencje specyficznie platformerskie. Ja takowych, niestety, nie posiadam i się poddaję. Tu jest niewątpliwie jakiś problem z kwantyfikatorami, być może logicy byliby w stanie to rozwiązać.


Ciekawy mecz - “wszyscy wiedzieli” kontra “nie wiedziałem”. Zebrać ich wszystkich na Stadionie Narodowym na proces pokazowy.


Ale jest też i trzecia kategoria – to ci którzy idą w zaparte i, odwracając kota ogonem, atakują ludzi stawiających im zarzuty. Jak pan senator Rulewski, który wczoraj doznał emocjonalnego rozedrgania. To ja panu senatorowi przypomnę, iż istnieją kody kulturowe, a niektóre z nich obowiązują nawet polityków.


Nie podobają się zarzuty ?

Nikt siłą do polityki nie ciągnął ani nie pchał. W związku z tym ponosi się pełną odpowiedzialność moralną, prawną i polityczną. I stosuje się adekwatne kody kulturowe. Jeżeli ktoś ich sobie nie przyswoił, tym bardziej powinien zniknąć ze sfery publicznej.

Proszę więc rzucić mandat, wycofać się z polityki, rozwiązać partię, przywdziać wór pokutny i udać się do Canossy. A następnie do prokuratora.Taka jest normalna kolejność rzeczy.

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka