zetjot zetjot
186
BLOG

"Walczą o życie" czyli skala paranoi

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 1

Dziennikarze, zacznijcie mówić do rzeczy, tzn. o racji stanu, osobach ją naruszających i karach za to. Tymczasem dziennikarze próbują wyjaśniać, a nawet uzasadniać zachowania “opozycji totalnej”, pana Petru czy pana Schetyny tym, że “oni walczą o życie”.


“Walczą o życie.”

Zastanówcie się Państwo nad tym, do czego to doszło. , nawet język został tu spostponowany, nie mówiąc o logice.


Wolne żarty. Ja mam w d... pana Petru i pana Schetynę.

Jeżeli chcą walczyć o życie, niech się udadzą gdzieś, choćby do puszczy Piskiej i tam “walczą o życie” uprawiając survival. Bo ja się w końcu wkurzę, jako że tu chodzi o mój czas, moje pieniądze, moją przyszłość i przyszłość rodziny, wezmę kałacha czy bejsbola i wtedy naprawdę bedą musieli walczyć o życie.


Przyjdę i powiem “sprawdzam”. Niezależnie od scenariusza jaki realizuje PIS to wydaje mi się jedynym właściwym rozwiązaniem. Rozwiązanie należy przecież do suwerena.


Niektórzy ludzie zanadto odlecieli w wirtual, a jednym poważnym realnym środkiem na otrzeżwienie jest przystawić im lufę do głupiego łba. Sądzę, że wystarczy przystawić.

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka