zetjot zetjot
541
BLOG

Medialna wojna przeciw Macierewiczowi

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 14

Ktoś, kto poprzestałby na medialnych odgłosach komentujących wypowiedzi Macierewicza na temat budowy z Ukrainą wspólnego śmogłowca, rzeczywiście mógłby pomyśleć: cóż ten Macierewicz wygaduje, bo w powszechnej świadomości Ukraina kojarzy się stereotypowo dosyć siermiężnie.

Ja jednak zadałem sobie trud przeczytania wywiadu z Macierewiczem we “wSieci” i sprawa wygląda dokładnie odwrotnie, jak, po odrobinie namysłu nad mediami, należałoby oczekiwać. Otóż ukraiński producent silników samolotowych i śmigłowcowych, Motor Sicz, wytwarza znakomite silniki , które zwiększają skuteczność i osiągi Mi-8 i Mi-24 niemal dwukrotnie. Ukraińcy dostarczaliby świetne silniki, a Polacy kadłuby. Rozwiązanioe doskonałe, więc komuś Polsce nieżyczliwemu bardzo się nie podoba.

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka