zetjot zetjot
397
BLOG

Wydarzenie, które poruszyło świat

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 0

No nie, nie przeboleję tego co straciłem a Państwo razem ze mną. Wchodzę na interię a tam...

Drogie Panie, wy nawet nie wiecie jak dumne powinnyście być.

Wiecie, że Kopernik była kobietą ? Nie wiecie ? Nie czytacie biuletynów "Krytyki Politycznej" ? Tak więc to kobieta poruszyła świat jako pierwsza. Nie powinniśmy się dziwić temu, bo w końcu wszystko zawdzięczamy kobietom jak np. nasze życie. Ups, chyba wyraziłem się niepoprawnie politycznie, biorąc pod uwagę ostatnie marsze czarnych koszul, ale zostawmy to, może nikt nie zauważy.

Co najważniejsze okazuje się, że drugi przypadek poruszenia świata zawdzięczamy także kobietom i to tym z mniejszości seksualnych. A oto dowód:

???

Dowód interia usunęła. A już myślałem, że to będzie hit wśród niemieckich mediów polskojęzycznych.

Nie mogę uwierzyć, wróciłem na interię.pl by ściągnąć link artykułu o “wydarzeniu, które poruszyło świat” a tu tytuł znikł. Ktoś uznał, że przeholował ? W miejsce tamtego tytułu pojawił się inny o zupełnie innej wymowie:

“http://fakty.interia.pl/raporty/raport-unia-europejska/aktualnosci/news-w-pe-rozpoczela-sie-debata-o-prawach-kobiet-w-polsce,nId,2286065”

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka