zetjot zetjot
2337
BLOG

Andrzej Duda nam się udał

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 99

Posłuchałem jak prezydenta próbują w Trujce oceniać dziennikarze. Żałosna próba.

Naiwnością jest bowiem oczekiwać od prezydenta jakichś działań, które by świadczyły o jego niezależnośći od PIS. Bo niby po co miałby tę niezależność demonstrować ? Niezależność od rozumu nie jest rzeczą chwalebną. I nic innego dziennikarze nie są w stanie wziąć pod uwagę.

Tymczasem prezydenta należy oceniać po tym, jak wypełnia swoją rolę jako reprezentant państwa. Prezydent reprezentuje Polskę. To jest głowa państwa reprezentująca kraj i liczy się głównie sposób reprezentacji i wizerunek, a nie udział w, dla mnie sztucznej, gorączce legislacyjnej. Ja bym, jak wielokrotnie tu na blogu sugerowałem, legislację zlikwidował.

Andrzej Duda reprezentuje Polskę z klasą i znakomicie, niezależnie od tego, czy bierzemy pod uwagę forum wewnętrzne czy międzynarodowe. W polityce wewnętrznej rzuca się w oczy brak napastliwości - Andrzej Duda potrafi się odwinąć, ale widać, że się od tego powstrzymuje. Jeżeli weźmiemy pod uwagę jego aktywność miedzynarodową i wystąpienia publiczne oraz formę jak i treść wypowiedzi to AD prezentuje klasę nieosiągalną dla poprzedników i bije ich na głowę. Jest aktywny na forum międzynarodowym i nieźle sobie radzi, budując niezwykle dla nas ważną, koalicję państw Europy Środkowo-Wschodniej i Wschodniej, ale to przecież dopiero początek długotrwałego procesu. Byle tak dalej.

Andrzej Duda nam się udał.

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka