zetjot zetjot
435
BLOG

Awarie w montowni haków

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 25

W mediach mainstreamowych trwa rozpytywanie rozmówców o sprawę Dudy, Piotra Dudy. Tak to jest sformułowane - co sądzicie o konferencji Piotra Dudy ?

To jest źle, celowo źle postawione pytanie. Pytanie powinno dotyczyć kontekstu politycznego tej kwestii, a drugie pytanie powinno koncentrować się na wiarygodnośći pana Tomasza Lisa, na wiarygodności "Newsweeka". Czy Tomasz LIs jest warygodnym źródłem ? Trudno jednak oczekiwać od reżimowych żurnalistów, że na takie pytania się odważą.

Wiemy z historii wydarzeń ostatnich paru miesięcy, z tekstów o rzekomych finansowych nieprawidłowościach związanych z wyjazdami  Andrzeja Dudy do Poznania i z rozmów o rzekomych wpisach jego córki na Facebooku czy Twitterze, co sądzić o wiarygodnośći pana Lisa.

A ja mam dłuższą pamięć i mogę cofnąć się o lat 10, do pamiętnego spotkania red.Tomasza Lisa z Hubertem H. w studio Polsatu, gdzie Lis zawarł sojusz filistra z buractwem wspierający Platformę. To wydarzenie zweryfikowało w sposób miarodajny wiarygodność Tomasza Lisa, a wydarzenia z lat następnych tę ocenę potwierdziły.

Więc nie dziwi mnie krążący nawet między dziennikarzami reżimowymi zwrot o "zleceniu na Dudę". A może nawet o dwóch zleceniach.

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka