zetjot zetjot
314
BLOG

Min.Fuszara w POgoni za amerykańskimi feministkami

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 3

A nie mówiłem, że my w Polsce żyjemy nie w świecie realnym lecz w alternatywnym ? Proszę, oto kolejny dowód:

"Minister Fuszara utrzymuje w swojej odpowiedzi, że niedowartościowanie pracy domowej kobiet oraz nadawanie jej niższej wartości niż pracy zawodowej spowodowane jest "negatywnymi wzorcami kulturowymi”. Takim negatywnym wzorcem ma być przekonanie, że opieka matki nad nowo narodzonym dzieckiem jest naturalnym elementem jej funkcjonowania w społeczeństwie. Teza ta wprawia w zdumienie."

Teza ta wprawia w zdumienie nie tylko autora tekstu. Wróć, chciałem powiedzieć, że durne lewactwo nie wprawia już mnie w zdumienie, bo z algorytmu durnoty wynika jednoznacznie takie zachowanie. Dla własnego widzimisię, lewactwo wyzeruje nawet teorię ewolucji. Myślę, że nawet neandertalczyk oraz hominidy go poprzedzające byłyby równie zdumione. Pani pełnomocnik nie na darmo nosi nazwisko Fuszara. Przegoni amerykańskie feministki na drodze do postępu i świetlanej przyszłości czy nie ? Jak Państwo sądzicie ?

http://wpolityce.pl/polityka/260722-minister-fuszara-jest-przeciwna-wychowywaniu-dzieci-przez-matki-stop-dyskryminacji-mam-podpisz-petycje

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka