zetjot zetjot
587
BLOG

Do q... nędzy, które słowo jest niedozwolone ???

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 27

Nie lubię stwarzać sobie niepotrzebnych komplikacji, ale mam ochotę pozwać administrację salonu24 do sądu za stosowanie praktyk antykonstytucyjnych, a więc antypolitycznych, a co gorsza i antykulturowych. Otóż zirytowany bezdenną głupotą niektórych internautów, postanowiłem ich uświadomić w oparciu o źródła naukowe co do natury zaburzeń seksualnych, sięgnąłem do literatury przedmiotu i napisalem notkę, którą zatytułowałem "Ziemia jest płaska a homoseksualizm normalny."  Gdy wpisałem tytuł do odpowiedniej rubryki pojawiło się ostrzeżenie, że tytuł zawiera "niedozwolone słowa". NIEDOZWOLONE SŁOWA.  To nie jest przypadkim jakiś głupi żart ? Proszę mi wskazać, w oparciu o obowiązujący w Polsce Słownik Języka Polskiego, które ze słów jest, śmiać się tu czy płakać, "niedozwolone". Czy ktoś w salonie24 zdaje sobie sprawę z tego idiotyzmu, który kwestionuje wszelkie zasady zapisane w Konstytucji. Jeżeli ktoś podejmuje się prowadzenia instytucji takiej jak portal, to musi być przygotowany na pewne rodzaje ryzyka z tym związane, a tu widzę ucieczkę i tchórzostwo.   

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka