zetjot zetjot
542
BLOG

Dziwne manipulacje przy klipie Dudy

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 6

Czy zwrócili Państwo uwagę na dziwne manipulacje z klipani wyborczymi Dudy i, tu nie do końca jestem pewien, czy mnie oczy nie myliły, Komorowskiego ? Media mainstreamowe oglądam rzadko, więc mogło coś umknąć mojej uwadze, ale w TVP zauważyłem klip wyborczy podszywający się pod Dudę.

Jeden i ten sam klip widziałem w dwojakim układzie. Raz bezpośrednio po klipie Dudy, leciał, jakby był jego dalszym ciągiem, klip krytycznie przedstawiający jego stanowisko w sprawie in vitro. Drugim razem widziałam ten sam antydudowski klip przedstawiony osobno. Nie wiem czy komitet wyborczy Dudy zwrócił uwagę na tę manipulację, bo jest to powód do złożenia protestu. 

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka