zetjot zetjot
447
BLOG

Splash z Adamem Michnikiem w błotku na woodstocku

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 12

Rozczarował mnie dzisiaj Łukasz Warzecha. Wyobraźcie sobie Państwo jak bardzo mnie rozczarował. Dziś poniedziałek, więc pojechałem rano do sklepiku osiedlowego zakupić świeże tygodniki i widzę na okładce "Wsieci" zdjęcie buraków taplających się w błotku na Woodstocku. Burakom błotko służy, podobnie jak świniom i paru innym gatunkom. Zaglądam do środka numeru i trafiam na felieton Łukasza Warzechy zatytułowany "Splash z Adamem Michnikiem". Wow ! aż podskoczyłem z wrażenia, ale bomba, szybko kartkuję cały numer, bo mi się tytuł automatycznie ze zdjęciem z okładki skojarzył. To by była rewelacja sezonu - splash z Adasiem w błotku na woodstocku - scena wręcz symboliczna, ukoronowanie polityki 25-lecia postpeerelu.

Przeglądam cały numer i nic, żadnej fotki z Adasiem w błotku. Panie Owsiak, to jest ewidentna niedoróbka. Żaden prezydent, żaden premier na woodstocku nie zastąpi tego widoku, widoku Adasia w błotku. Proszę to naprawić i uwzględnić w programie festiwalu przyszłorocznego.

A Pan, Panie Warzecha ludziom apetytu niech nie robi i drugi raz uważa na tytuły. Tak mnie rozczarować... 

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka