zetjot zetjot
1030
BLOG

Cud w TVRepublika

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 6

Widać wyraźnie, że pojawienie się nowego medium w postaci TVRepublika wywiera zupełnie dla mnie nieoczekiwanie dobroczynny wpływ na polską lewicę i to zarówno młodą jak i tę starszą, postkomunistyczną.

  Wielokrotnie obserwowałem występy lewicowego politologa prof. Kazimierza Kika w TVPinfo, które regularnie budziły we mnie irytację. A tu, proszę, w TVRepublika - zapowiadane eksperymenty z wychowaniem seksualnym w polskich przedszkolach Kazimierz Kik określa jako zagrożenie dla polskiego interesu narodowego z uwagi na konieczność ochrony polskiej rodziny i zdrowia polskiej młodzieży.

http://www.youtube.com/watch?v=pEwmbzPYS-E

To mi zakrawa na cud albo rewolucję w postawach lewicy. 

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka